Agencja Interaktywna ClearSense nawiązuje strategiczne partnerstwo z Google jako Autoryzowany Partner MSP Google AdWords

Od 1 października 2014 roku Agencja interaktywna ClearSense, świadcząca usługi reklamowe dla sektora MSP, otrzymuje status Autoryzowanego Partnera MSP Google AdWords™. Oznacza to rozszerzenie współpracy w zakresie promocji małych i średnich przedsiębiorstw poprzez profesjonalne, kompleksowe i efektywne zarządzanie kontami AdWords.

Kontakt dla mediów

Napisz do nas
Napisz do nas pr@clearsense.pl

„Cieszymy się z uzyskania statusu Autoryzowanego Partnera MSP Google AdWords, który oznacza dla nas dostęp do szkoleń, technologii oraz lepszy nadzór nad efektami prowadzonych kampanii reklamowych. Program „Autoryzowany Partner MSP Google AdWords” daje naszym Klientom-  właścicielom małych i średnich firm- nowe perspektywy promocji w wyszukiwarkach”– komentuje Marcin Durzyński, Dyrektor Sprzedaży w ClearSense.

AdWords umożliwia skierowanie reklamy do użytkowników szukających konkretnych produktów i usług w wyszukiwarkach Google. Pozwala to na skuteczne i efektywne kosztowo dotarcie do potencjalnych klientów.

„Dołączenie do programu Autoryzowany Partner MSP Google AdWords gwarantuje dostęp do najświeższej wiedzy z zakresu reklamy w wyszukiwarkach internetowych. Wierzymy, że dzięki tej współpracy małe i średnie przedsiębiorstwa  będą mogły poznać potencjał, jaki drzemie w Google AdWords” – podsumowuje Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyrektor biznesowy Google na Polskę.

Pierwszym efektem partnerstwa „Autoryzowany Partner Google AdWords” jest projekt „Akademia ClearSense”. Jest to cykl bezpłatnych warsztatów skierowany do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, a ich celem jest m.in. prezentacja najbardziej efektywnych metod promocji w wyszukiwarce Google.

Google i Google AdWords są zastrzeżonymi znakami towarowymi Google Inc