ClearSense na konferencji magazynu Brief

8 maja 2013 na warszawskim Stadionie Narodowym odbyła się, organizowana przez magazyn Brief, konferencja „Jak zarobić na e-komunikacji?”. Wydarzenie współtworzyła agencja interaktywna ClearSense.

Kontakt dla mediów

Napisz do nas
Napisz do nas pr@clearsense.pl

Konferencja - MSP - Brief

W spotkaniu udział wzięli przedstawiciele małych i średnich przedsiębiorstw oraz osoby, które na co dzień w życiu zawodowym mają styczność z działaniami w mediach elektronicznych i mogą się podzielić swoją wiedzą w tym zakresie.

Jednym z prelegentów był Marcin Pawłowski – Kierownik marki ClearSense. Wystąpienie Marcina poświęcone było zagadnieniu Skutecznej strony internetowej dla firmy. Zaprezentował zgromadzonym jakie korzyści wizerunkowe, biznesowe i finansowe przynoszą przedsiębiorstwu narzędzia marketingu internetowego.

Podsumowanie konferencji, m.in. z wypowiedzią Marcina Pawłowskiego dotyczącą stron www, można obejrzeć pod poniższym linkiem:http://youtu.be/8YAVMPzNeHw

Pełna relacja z konferencji znajduje się pod adresem:

http://www.brief.pl/artykul,162,jak_zarobic_na_e-komunikacji_-_relacja_z_konferencji.html