Jak lato wpływa na aktywność na Facebooku? Sprawdź lipcowe wyniki Sotrendera

Lipiec, choć gorący i urlopowy, nie okazał się leniwym miesiącem w mediach społecznościowych. Wręcz przeciwnie! Jak pokazuje raport Fanpage Trends Sotrendera, firmy i marki opublikowały o 2% więcej postów, które były również o wiele bardziej angażujące w stosunku do wyników z poprzedniego miesiąca. Posty opublikowane przez firmy i marki angażowały o 11% bardziej niż te opublikowane w czerwcu, były też komentowane o ponad 13% i udostępniane o ponad 35% częściej.

Kontakt dla mediów

Napisz do nas
Napisz do nas pr@clearsense.pl

ClearSense miał w tym swój udział!

Fanpage, które prowadzimy dla naszych klientów: BEZ LAKTOZY. BEZ OBAW, KALMEDICA oraz OKULUS w swoich kategoriach znalazły się w sekcjach najbardziej angażujących i interaktywnych stron. Profesjonalizm, kreatywność i zaangażowanie naszych specjalistów potwierdzają też wyróżnienia w sekcjach obsługa klienta w kategoriach Hotele i Spa dla profilu Ośrodka Usług Hotelarskich Redyk oraz Słodycze dla profilu Cukiernia Fronhoffs.

Takiej aktywności na Facebooku na pewno sprzyja okres wakacji, mobilność i szukanie lekkich i przyjemnych treści oraz letnich inspiracji. Nasz zespół potrafi to dobrze wykorzystać!

Sprawdźcie to sami!

Nabiał – Bez laktozy. Bez obaw. – Najbardziej angażujące i interaktywne strony oraz obsługa klienta

http://www.sotrender.pl/trends/facebook/reports/201507/nabial#trends

Zdrowie – Kalmedica – Najbardziej angażujące i interaktywne strony

Zdrowie – Okulus – Najbardziej angażujące strony

http://www.sotrender.pl/trends/facebook/reports/201507/zdrowie#trends

Hotele i SPA – Ośrodek Usług Hotelarskich Redyk – Obsługa klienta

http://www.sotrender.pl/trends/facebook/reports/201507/hotele_spa#trends

Słodycze – Cukiernia Fronhoffs – Obsługa klienta

http://www.sotrender.pl/trends/facebook/reports/201507/slodycze#trends