ClearSense z nagrodą w konkursie Google

Miło nam poinformować, że ClearSense zdobyło nagrodę w konkursie Google dla Agencji w kategorii „Duże Agencje”. Wyprzedziliśmy ponad 300 konkurentów. Konkurs został rozstrzygnięty podczas odbywającej się w Warszawie imprezy Dzień Google dla Agencji.

Kontakt dla mediów

Napisz do nas
Napisz do nas pr@clearsense.pl

Zasady konkursu były proste: decydowała ilość oraz jakość prowadzonych kampanii linków sponsorowanych Google AdWords. Warto podkreślić, że specjaliści Google po przeanalizowaniu prowadzonych przez nas kampanii bardzo wysoko ocenili ich jakość, w kontekście efektywności. Znaczy to po prostu, że budżety naszych Klientów pracują  tak jak powinny – jak najmniejszym kosztem pozyskiwane są jak największe efekty.

„Kampanie SEM są jednym z kluczowych produktów w portfolio naszej agencji. Obecnie realizujemy ponad cztery tysiące projektów z tego obszaru. Wszystkie kampanie są stale optymalizowane oraz systematycznie raportowane Klientom. Często zdarza się, że właśnie od takich kampanii firmy rozpoczynają działania w Internecie. Efektywność kampanii SEM i wysoka jakość obsługi powodują, że budżety na reklamę online są stopniowo zwiększane, a firmy chętniej inwestują również w inne rozwiązania, takie jak marketing afiliacyjny, e-PR, komunikacja w mediach społecznościowych etc. Bardzo nas cieszy coraz większe grono Klientów, którzy doceniają synergię działań w Internecie i powierzają nam ich planowanie oraz realizację” – mówi Przemysław Jurek, Dyrektor Zarządzający ClearSense.