Zmiany w wartościowym katalogu w polskim internecie.

Dla każdej agencji zajmującej się SEO, zmiany w kluczowych serwisach budujących wartość stron są bardzo istotne. A zmian w pkt.pl nie da się nie zauważyć. Są one ważne w naszych działaniach z kilku powodów...

Kontakt dla mediów

Napisz do nas
Napisz do nas pr@clearsense.pl

Dla każdej agencji zajmującej się SEO, zmiany w kluczowych serwisach budujących wartość stron są bardzo istotne. A zmian w pkt.pl nie da się nie zauważyć. Są one ważne w naszych działaniach z kilku powodów.

Wszyscy mówią i piszą o tym, że linki w dobrych katalogach wpływają na pozycję naszego serwisu. Ważny w takiej sytuacji jest nie tylko współczynnik PageRank, który określa stopień zaufania wyszukiwarki do konkretnej witryny – ale także takie parametry jak Trust Rank, Domain Authority czy Page Authority. A na nie pracuje się latami. Oceniają one zarówno jakość publikowanych treści oraz znaczenie serwisu w sieci, jak również historię domeny i prowadzonych na niej działań, o czym mówi między innymi ilość i jakość linków wychodzących z serwisu, jak i do niego prowadzących.

pkt.pl należy do grupy kilkudziesięciu serwisów w Polsce o bardzo wysokim współczynniku PageRank, który w tym wypadku kształtuje się na poziomie 7. Nie bez znaczenia jest fakt, że jest to jeden z popularniejszych w Polsce kompleksowych katalogów firm i usług, który w połączeniu ze sprawną wyszukiwarką stanowi powszechne narzędzie ułatwiające wyszukiwanie w internecie wartościowej treści.  To konkretna wartość, z której korzyści może czerpać każda firma i jej witryna, również Twoja.

pkt.pl jest serwisem cenionym przez użytkowników i klientów ze względu na ogromne zasoby przydatnej treści, której po wprowadzonych zmianach jest jeszcze więcej. Wieloletnia historia wywodząca się z drukowanych Książek Telefonicznych ukształtowała w świadomości użytkowników przekonanie, iż pkt.pl to wiarygodny agregat danych kontaktowych, adresów, telefonów i profili biznesowych.

Zmiany w funkcjonowaniu ludzi, wykorzystywanie nowych narzędzi oraz rodzaj poszukiwanych informacji wskazują kierunek rozwoju internetu. pkt.pl nie tylko zaktualizowało layout serwisu, ale przekształciło cały system jego funkcjonowania od algorytmu wyszukiwania zaczynając, przez rozbudowanie sposobu prezentowania danych – po zmiany w nawigacji wizytówek. Wprowadzenie unikatowych treści poradników i artykułów o interesującej użytkowników tematyce, to również krok w kierunku możliwie najszybszego odpowiadania na aktualne potrzeby dzisiejszego użytkownika sieci. Wersja RWD serwisu pozwala na wygodne korzystanie z niego na urządzeniach mobilnych, co jest kolejnym ukłonem pkt.pl w stronę najszybciej rozwijającego się segmentu rynku internetowego.

Co z tych zmian wynika dla firmy, której prezentacja znajduje się w pkt.pl?

Ten serwis to nie tylko wartościowy katalog o bardzo dobrych parametrach jakościowych, ale także bardzo konkretna forma promocji Twojej witryny i sposób na dotarcie do finalnego odbiorcy, który w jednym miejscu ma do dyspozycji cały szereg narzędzi i informacji: kontaktów, opinii, porad, porównywarek i wygodną mapę, które ułatwiają mu codzienne funkcjonowanie. To naturalne miejsce do spotkania dla firmy i jej klienta – również na smartfonie i tablecie.

Jeśli rozważasz aktywną, realnie konwertującą promocję swojego biznesu – a przy okazji dbasz o umieszczanie odnośników do swojej witryny wyłącznie w sprawdzonych, bezpiecznych i wartościowych miejscach – zajrzyj na pkt.pl. My już tam jesteśmy.