Rozpoznawalność marki i produktu


Każda firma dąży do zaistnienia w świadomości klientów. Chce zdobyć ich zaufanie, zbudować pozytywne konotacje, wyróżnić się z tłumu i przede wszystkim być widoczna. Poprzez umiejętne działania z zakresu budowania tożsamości i widoczności w sieci pomagamy zbudować spójny system komunikowania marki.

Kreowanie świadomości wśród grupy docelowej oraz obecności w Internecie to działania, które powinny być silnie zindywidualizowane i zawierać poza, stricte marketingowymi narzędziami, elementy wizerunkowe.

  • Strona WWW to wizytówka firmy w Sieci. Pierwsze wrażenie decyduje bardzo często o tym, czy internauta poświęci ofercie firmy wystarczająco dużo uwagi i będzie rozważał ją przy wyborze.
  • Potencjalni klienci zaczynają poszukiwania korzystając z wyszukiwarki – wspieramy firmy w poprawianiu widoczności ich strony www w wynikach wyszukiwania. Podsuwane przez nas rozwiązania SEO są skuteczne i bezpieczne, a przede wszystkim algorytmoodporne.
  • Zwiększamy widoczność naszych Klientów i budujemy ich wiarygodność poprzez przemyślane działania w Social Media. Prowadzimy w ich imieniu komunikację, odpowiadamy na pytania internautów, angażujemy, sprawiamy, że profil w portalu społecznościowym staje się naturalnym miejscem dialogu z konsumentem.
  • Internauci poszukują na portalach i serwisach odpowiedzi na nurtujące ich pytania, szukają dostawców usług – dla swoich Klientów tworzymy wartościowy content plasowany w różnych miejscach sieci. Content marketing – działania na portalach, forach internetowych, przez liderów opinii pomagają poszerzyć zasięg dotarcia do grupy docelowej.
  • Reklama display zwiększa widoczność w Sieci, wspiera przekaz i daje możliwość zaprezentowania się odbiorcom ze ścisłego targetu.